מוסך מתמחה בדגמי רנו בירושלים

מוסך רנו ירושליםחברת רנו הצרפתית היא יצרנית רכב משנת 1899 ותחת איחוד החברות רנו-ניסאן היא מהווה היום אחת מחברות הרכב המובילות והגדולות בעולם. דגמי רנו, בהם מטפל במסירות מוסך ראנדן, נחשבים לרכבים אמינים ואיכותיים המותאמים לצרכים שונים. חברת רנו מייצרת כיום משאיות, אוטובוסים, טרקטורים וכן רכבים פרטיים בדגמים שונים.

חברת רנו המשתפת פעולה עם חברת ניסאן היפנית, מייצרת דגמים שונים של רכבים המותאמים למשפחות, למנהלים וכן רכבים קטנים. בין הדגמים הבולטים של חברת רנו בישראל ניתן למנות את הדגמים: רנו מגאן, רנו פלואנס, רנו קליאו, רנו סניק, ג'יפ רנו קוליאוס, רנו קנגו, רנו טראפיק ועוד. בהתאם לריבוי רכבי רנו על כבישי ישראל, גוברת הדרישה עבור מוסך מתמחה בדגמי רנו בירושלים אמין ומתקדם שיבטיח את השירות הטוב והאמין ביותר לרכבי רנו שברשותכם. צוות ראנדן, המומחה למכוניות יפניות ואירופאיות, מטפל בכל דגמי רנו. במוסך תוכלו
ליהנות משירותי מוסך מתמחה בדגמי רנו בירושלים באופן מקיף ומקצועי.
 
מוסך ראנדן מעניק מגוון שירותים ייחודיים לבעלי רכבים יפנים ואירופאים בניהם גם בעלי רכבי רנו. השירותים כוללים טיפולים תקופתיים, דיאגנוסטיקה ממוחשבת מתקדמת, תיקון תקלות חשמל ברכב, טיפול בתקלות מיזוג אוויר וקירור ברכב, עבודות פחחות וצבע, מכונאות רכב, חלקי חילוף מקוריים או לא מקוריים בהתאם לדרישת לקוח ועוד.
 
הטיפול מוסך בתלפיות של ראנדן מתבצע באמצעות מכשור טכנולוגי וציוד דיאגנוסטיקה לרכב מהמתקדמים בענף וכלל הטיפולים והבדיקות מתנהלים בהתאם לסוג הרכב ועל פי הוראות היצרן. העבודה נעשית תחת הקפדה מרבית על מקצועיות ועמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף. מוסך ראנדן בירושלים קיבל תו תקן 'אמנת השרות' המבטיח שרות אדיב ומקצועי ללא פשרות.
 
מוסך ראנדן ירושלים צבר מוניטין רב בקרב מאגר לקוחות רכבי רנו בירושלים והסביבה עם רמת שביעות רצון גבוה מאוד. היתרון של מוסך תלפיות ראנדן הוא בשירות המקצועי, האישי והמקיף ביותר לרכב רנו, תוך שמירה על אחריות היצרן והוראותיו. מוסך ראנדן מתחייב לאחריות מלאה על טיפולי הרכב ועבודתו.
 
כל לקוח במוסך ראנדן נהנה משירות VIP מקצועי מלא של מוסך בירושלים מקצועי. השירות הייחודי במוסך ראנדן יכול לכלול איסוף רכב מבית הלקוח, ביצוע אבחונים והטיפולים הדרושים במוסך ראנדן תלפיות והחזרת הרכב לבעליו. כל זאת, בחיסכון של עד 20% בעלויות מוסכי השירות של רנו-ניסאן!
 
לקביעת טיפול רכב צרו קשר בטלפון 02-6780790, או לחצו – מוסך מתמחה בדגמי רנו ירושלים

מורשה מטעם משרד התחבורה וחבר איגוד המוסכים.
 
לקריאה מורחבת על  – שירותי מוסך ראנדן




מוסך מתמחה בדגמי רנו בירושלים  |  מוסך בתלפיות  |  מוסך ראנדן  |  מוסך רנו ירושלים

סגירת תפריט
Call Now Button

קביעת טיפול