מוסך מאזדה בירושלים

מוסך מאזדה ירושליםחברת מאזדה היפנית היא חברת הרכב המובילה בישראל, אשר נכנסה לשוק הרכבים הישראלי ע"י קבוצת דלק בשנת 1992. משנות ה – 90' ועד היום בעקביות, נחשבת מאזדה לחברה בעלת הדגמים הייעודים המתאימים ביותר ללקוח הישראלי ובשל כך היא מותג מוביל בישראל. לחברה התחשבות רבה בלקוח הישראלי ולכן ניתן לראות על כבישי ישראל אלפי רכבים של מאזדה מכל השנים, גם בדגמים הישנים יותר כמו למשל מאזדה 323, מאזדה 626, מאזדה 121 ועוד.

מאזדה משווקת היום בישראל מגוון דגמים משפחתיים, דגמי מנהלים, טנדרים ועוד, בניהם המוכרים והנפוצים ביותר הם: מאסדה 3, מאסדה 6, מאסדה 2, מאסדה 5, מאסדה MX-5, מאסדה טנדר BT-50 ועוד. אלו מכם המחזיקים את דגמי מאזדה השונים, בודאי זקוקים לעיתים לטיפולים של מוסך מאזדה בירושלים ולכן מוסך ראנדן בתלפיות מזמין אתכם להנות ממגוון שירותי רחב מקיפים עבור רכבי מאזדה, עם ניסיון רב של טיפולים ברכבים יפנים ואירופאים, יחס אישי וטיפול VIP.

מוסך בתלפיות ראנדן, נחשב לאחד המוסכים המובילים בירושלים והוא מטפל ברכבי מזדה ויש לו שם של מוסך בירושלים מהמובילים והאמינים בעיר. במוסך ראנדן תוכלו לקבל מגוון שירותי דיאגנוסטיקה ממוחשבים, השגת חלפים תואמי מקור במחירים מוזלים, טיפולים תקופתיים, טיפול בתקלות וטיפולים נוספים לבעיות ברכבי מאזדה באחריות מלאה על העבודה ובמחירים הוגנים, שללא כל ספק יזכרו ויחזירו אתכם בעתיד לקבל את שירותי המוסך.

 

לקביעת טיפול רכב צרו קשר בטלפון 02-6780790, או לחצו – מוסך מאזדה ירושלים

לקריאה מורחבת על  – שירותי מוסך ראנדן

 

 




מוסך מאזדה בירושלים  |  מוסך בירושלים  |  מוסך בתלפיות  |  מוסך מאסדה ירושלים  |  מוסך ראנדן 

סגירת תפריט
Call Now Button

קביעת טיפול