מוסך ראנדן בירושלים – שמים דגש על שירות אמין ואדיב


למרבה הצער, מוסכים בארץ זכו לשם רע בקרב רבים. לא פעם, בעלי רכבים חוששים להפוך לקורבן לרמאות מצד המוסך כשהם מכניסים את הרכב לטיפול, בין אם מדובר על טיפול תקופתי לרכב, תיקון תקלה או חלילה טיפול ברכב לאחר תאונה. ללא ספק החשש של מרבית בעלי הרכב נובע מן העובדה שאינם מחזיקים בידע רב בתחום המכונאות, אינם יכולים לזהות פעמים רבות מהו מקור התקלה ברכב, ואין להם את ההבנה הנדרשת בתחום בכדי לקבוע מה כרוך בתיקונה.

חשוב לציין שיש גם בעלי מוסכים הוגנים אשר מקפידים על עבודה מקצועית ואמינה. מעבר לעניין המוסרי שבדבר, בעלי מוסכים רבים מבינים ששירות אמין, אדיב והוגן יטיב לעסק, שכן לקוחות מרוצים יחזרו שוב לטיפולים חוזרים ברכב בעת הצורך ואף ימליצו על שירותי המוסך למשפחה ולחברים, כך שמעגל הלקוחות של המוסך יגדל. לכן, החשיבות היא בבחירה נכונה של מוסך בכדי להבטיח שקט נפשי.

אנו בראנדן, מוסך בירושלים, מקפידים על מתן שירות מקצועי, אמין ואדיב, ובמחירים הוגנים. המוסך מנוהל על ידי בעליו, דני שמע ואברהם (ראן) קאפ, תוך שימת משקל רב לערכים אלו והנחלתם לעובדים. כל טיפולי הרכב מבוצעים תוך הקפדה על שקיפות מול הלקוח, מתוך אמונה כי זוהי זכותו לקבל מידע והסבר מלא לגבי התקלה בגינה הכניס את הרכב למוסך, ומה כלל בדיוק הטיפול, גם אם אינו מכונאי רכב מוסמך…

מוסך בירושלים המלצות

לחצו לצפייה בהמלצות נוספות


אנו במוסך ראנדן עושים מאמצים להעניק לכל אחד מלקוחותינו שירות בהתאם לערכים הבאים:

  • מקצועיות בלתי מתפשרת – העסקת אנשי צוות מקצועיים ומוסמכים והקפדה על השתלמויות והתעדכנות שוטפת בחידושי עולם הרכב ויצרניות הרכב השונות.
  • מתן טיפול בזמן המהיר ביותר, תוך עמידה בזמנים שהובטחו ללקוח.
  • שירותים משלימים (VIP) לנוחות הלקוח, דוגמת איסוף הרכב והחזרתו בתום הטיפול.
  • יחס אישי ואדיב – מתן מענה מלא ללקוח בכל עת בכל שאלה, בקשה ואפילו הצעה לשיפור.
  • מחירים הוגנים ותנאי תשלום נוחים.

ולראיה, המוסך מחזיק בקהל לקוחות נאמן רחב ביותר, אשר משתמש בשירותיו מזה שנים, ומכניס את רכבו לטיפולים תקופתיים כמו גם כאשר מופיעות מעת לעת תקלות ברכב.

נרשה לעצמנו לסכם על ידי ציטוט אחת מלקוחות ראנדן:

"מוסך טוב, הוא כמו רופא משפחה טוב – וראנדן הוא כזה – אמין, אנושי, ותמיד נמצא שם…"

סגירת תפריט

קביעת טיפול