טיפול 10000 ברכב

אחזקת רכב בישראל זה לא עניין זול. בסופו של יום כולנו נגיע למוסך בגלל תקלה קשה ויקרה כזאת או אחר. יש  מעט דרכים שמאפשרות לנו כמעט ולהימנע מפגישות קשות עם המוסכניק האהוב שלנו. אחת מהדרכים האלו היא טיפול תקופתי או בשמו העממי טיפול 10000 שמומלץ שכולנו נעשה אותו בזמן בשביל להימנע מפגישה עם המוסך.

מהו טיפול 10000

טיפול 10000 לרכב הוא שמו העממי של הטיפול התקופתי. בעבר הרכבים עברו טיפול כזה כל 10000 ק"מ של נסיעה. היום, בעידן המודרני, הבדיקות נעשות במרווחים לפי החלטות היצרן/ היבואן. לרוב פעם בשנה לפני הטסט לרכבים ותיקים או אחת ל-15000 או 20000 ק"מ נסיעה לרכבים חדשים.

מטרת הטיפול התקופתי

הטיפול התקופתי הוא טיפול מונע שמטרתו למצוא תקלות לפני שיהפכו לצרות גדולות ולחור בכיס וכמו כן גם לוודא עמידות ותקינות הרכב לנסיעה בטוחה.

מה עושים בטיפול הזה

טיפול 10000 הוא אוסף בדיקות "לא חודרניות" ברכב. מה שאומר שעוברים על רוב חלקי הרכב ללא פירוק של חלקים קשים להרכבה. הבדיקות החשובות הם במערכות ההיגוי, מערכות הבלימה, מערכות בטיחות וצמיגי הרכב. מרימים את הרכב על רמפה ומחפשים פגיעות ושיחקה של תחתית הרכב- ביצורות, מערכת ההיגוי, התדלוק, השלדה וכדומה. בנוסף לזה מחליפים נוזל קירור ושמן מנוע לפי הצורך או לפי הוראות היצרן. לאחר מכן בודקים מערכות חשמליות ברכב על ידי חשמלאי רכב מוסמך.

איפה מומלץ לעשות טיפול עשרת אלפים

טיפול תקופתי ניתן לעשות בכל מוסך מוסמך, מומלץ לוודא שמדובר במוסך מנוסה ומקצועי שאתם סומכים עליו. וגם הימצאות של חשמלאי רכב במוסך עשויה לעזור בשמן הבדיקות החשמליות בטיפול 10000.

האם יש צורך בטיפול 10000

טיפול עשרת אלפים הוא טיפול מונע וחשוב, ובדיוק כמו כל בדיקות מונעות שאנחנו עושים אצל הרופא גם לרכב שלנו מגיע יחס איכותי ומפנק. הטיפול עשוי לגלות תקלות לפני שהפכו לקשות ויקרות מאוד ואף לגלות חלקים בלויים ושחוקים ברכב שעשויים לפגוע בבטיחות הרכב או בתפקודו.

לכן מומלץ לכל בעל רכב לעשות את הטיפול, לא משנה סוג הרכב או מטרתו.

סגירת תפריט
Call Now Button

קביעת טיפול