חלקי חילוף לרכב

חלקי חילוף לרכב - מוסך בירושלים - ראנדןפעמים רבות טיפול רכב במוסך עקב תקלה או חלילה תאונה מצריך החלפת רכיבים במכונית. ישנה חשיבות רבה מבחינה בטיחותית לבחירת חלקי חילוף נכונים אשר יתאימו לרכב ויעשו עבודתם נאמנה. מעבר לכך, לחלקי חילוף לרכב יכול להיות משקל בלתי מבוטל בחשבון הסופי שתקבלו מן המוסך שיכלול הן חיוב עבור שעות עבודה והן עבור חלקי הרכב שהותקנו במכונית שלכם. לכן חשוב שאתם כבעלי רכב תכירו את סוגי חלקי החילוף לרכב הקיימים ותוכלו לברר ולוודא עם בעל המוסך את סוג חלקי החילוף שיותקנו ברכב לפני שצוות המוסך יחל את העבודה על הרכב.
 
ניתן לחלק את סוגי חלקי החילוף ל-3 סוגים: חלקי חילוף מקוריים, חלקי חילוף תואמים או חלקי חילוף תחליפיים.

  • חלקי חילוף מקוריים לרכבחלקי חילוף מקוריים משווקים על ידי יבואן הרכב והם מגיעים באריזה מקורית של החברה יצרנית הרכב.
  • חלקי חילוף תואמיםחלפים תאומים לרכב, Original Equipment Manufactured או בקיצור OEM. חלקי חילוף אלו מיוצרים על ידי חברות שהינם ספקיות של יצרניות הרכב ואלו האחרונות עושות בהם שימוש בבניית הרכבים. חלקי חילוף אלה מגיעים באריזות עליהן מופיע שם החברה אשר מייצרת את החלפים.
  • חלקי חילוף לרכב תחליפיים – חלקי חילוף אלו הינם מבית יצרנים שונים שאינם ספקים של יצרניות הרכב. חלקי חילוף אלה אינם נושאים את סימון מותג הרכב.

מבין שלושת סוגי חלקי החילוף לרכב, הסוג הראשון, חלקי חילוף מקוריים הם היקרים ביותר וההפרש בינם ובין שני הסוגים האחרים יכול להגיע לעשרות ואף מאות אחוזים. היות ובמקרה של חלקי חילוף תואמים מדובר באותם חלקי חילוף כמו החלפים המקוריים של היצרן, מבחינה בטיחותית הם שווים לחלקי חילוף מקוריים לרכב המשווקים על ידי יבואן הרכב,  אך מחירם זול במידה רבה, שכן למעשה 'עוקפים' את הגורם המתווך בדמות היבואן. לרוב חלקי חילוף תחליפיים יהיו הזולים ביותר. עם זאת חשוב לדעת כי בעוד ישנם חלקי חילוף תחליפיים איכותיים ביותר, אחרים עלולים להיות מאיכות ירודה והרכבתן ברכב עלולה להוות סכנה בטיחותית.

אפשרות נוספת אותה יציעו לכם לעיתים מוסכים היא לעשות שימוש בחלקי חילוף מקוריים משומשים. ללא ספק השיקול העיקרי בבחירת חלקי חילוף מקוריים משומשים לעומת חלקים חדשים הוא השיקול הכלכלי. ובוודאי שמבחינה בטיחותית עדיף להשתמש בחלקי חילוף מקוריים משומשים בהשוואה לחלקי חילוף תחליפיים מאיכות ירודה. עם זאת חשוב ביותר לוודא כי החלפים המקוריים המשומשים הינם במצב תקין וכן שהם לפחות בגיל הרכב.

ראנדן הינו מוסך בירושלים אשר מציע מגוון רחב של שירותי רכב לבעלי רכבים מכל סוגי היצרנים המיובאים לישראל: מאזדה, פיג'ו, טויוטה, סיטרואן, סובארו, סוזוקי, רנו, פולקסוואגן, יונדאי, סיאט, מיצובישי, פורד, ניסאן, פיאט, הונדה, קיה, סקודה, אופל ועוד. כל טיפולי הרכב במוסך ראנדן נערכים בהתאם להוראות היצרן וצוות המוסך מקפיד להתעדכן בכל החידושים בעולם הרכב ויצרניות הרכב השונות.

מוסך ראנדן מעמיד בפני לקוחותיו את הבחירה בין שימוש בחלקי חילוף מקוריים, תואמים או תחליפיים ככל שהדבר ניתן. צוות המוסך רואה חשיבות רבה בייעוץ ללקוח ומציאת הפתרון הנכון עבור הלקוח מבחינה בטיחותית והמשתלם ביותר עבורו. חשוב לציין כי כל חלקי החילוף בהם עושה שימוש המוסך בטיפולי הרכב הינם תקניים ואיכותיים.

לתיאום בדיקה או טיפול רכב, חייגו 02-6780790 או לחצו ראנדן – מוסך בירושלים.
 

 

מוסך הונדה ירושלים  |  מוסך יונדאי ירושלים  |  מוסך מיצובישי ירושלים

סגירת תפריט
Call Now Button

קביעת טיפול